Podsumowanie 1-go miesiąca akcji "Zapuśćmy się na wiosne" u Ewy


 
   Dziś wpis nieco inny niż zawsze, mianowiecie włosowy. O własne kręciołki zaczęłam dbać ok. 2 lata temu, jednak w prawdziwy "szał" włosomaniaczy wpadłam niecały rok temu. Nie chodzi mi tu jednak o wielkie zapasy kosmetyków w szafie, a o świadome dbanie o włosy.Nie potafię sobie wyobrazić, że byłabym w stanie odstawić olejąwanie włosów lub zabezpieczanie końców silikonowym serum.
   
    Jednak przejdźmy do głownego tematu wpisu: 1 miesiąc akcji "Zapuśćmy się na wiosnę".
Bardzo żałuję, że na początku lutego nie zmierzyłam długości swoich włosów bo rzeczywiście mam wrażenie(nie tylko ja) że sporo urosły. Jednak to z czego cieszę się najbardziej to wysyp baby hair. Przyznaje, że to właśnie na nich zależało mi najbardziej. Marzą mi się gęste kręcone włosy, takie jak Oli z bloga sophieczerymoja.com . Może kiedyś moje również będą tak wyglądać.
Jestem bardzo zadowolona, że w ciągu tego miesiąca zakola znacznie mi się zagęściły. 
W przyszłym miesiącu postaram się podać dokładną długość włosów jaką zyskały dzięki przyśpieszaniu. 
A teraz kilka zdjęć baby hair:




 Produkty stosowane przez ostatni miesiąc:

*zewnętrznie:
-olejek kokosowy+rycynowy,
-wcierka Jantar,
-po każdym nałożeniu olejku masaż skalpu.

*wewnętrznie:
-skrzyp+pokrzywa+bratek,
-picie większej ilości wody ;)

Poza zagęszczeniem włosów i większym przyrostem zauważyłam również zmiany na rzęsach(również się zagęściły), skórze(mniej wyprysków) i paznokciach(płytka która wyrosła w czasie stosowania naparu z ziół jest bardziej różowa i mocniejsza). Przez kolejny miesiąc również planuje stosowanie tego co do tej pory, ponadto próbuję przełamać się do picia drożdży. O ile smak tego napoju wcale mi nie przeszkadza, o tyle ciężko znaleźć mi na niego czas. 

 Mam nadzieję, że nie tylko ja jestem zadowolona z minionego miesiąca akcji, ale że pozostałe uczestniczki również osiągnęły zadowalające efekty. Za wszystkie trzymam mocno kciuki.

Pozdrawiam serdecznie
Ania



2 komentarze:

  1. Gratuluje Kochana tekiego wysypu bejbikow :) 3mam kciuki za kolejny m-c :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło :) Dziękuje serdecznie! :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat książek , Blogger